מתחילים לפרסם ב- PPC, איך ולמה

12 June 2010 תהיה הראשון להגיב

ad
PPC זהו מודל פרסום בו המפרסם משלם על קליקים. כדי להופיע עם הפרסומת לצד התוצאות במנועי חיפוש, המפרסם בוחר באילו מילות חיפוש (מילות מפתח) להופיע, ואילו כדי להופיע באתרים המפרסם בוחר את הנישה או נושא האתרים, או מתמקד באתרים נבחרים.

למה פרסום PPC הוא ה-דבר בתחום הפרסום אינטרנט? בגלל אפשרויות הפילוח שלו ואפשרויות ההתרחבות לאוכלוסיות ולשווקים חדשים.

לדוגמה, בפרסום במנוע חיפוש, אתם יכלוים להופיע עם פרסומת למוצר א’ רק כשמישהו מחפש “לקנות מוצר א’”. זה לא מדהים? אתם מחפשים משהו והנה זה מופיע בפניכם! ובלחיצת כפתור נוספת, מוצר ששיווקתם עד כה לישראל, ישווק גם בבריטניה…

יש כמה פלטפורמות פרסום לבחירתכם, המובילה והתקדמת בהן היא גוגל אדוורדס (Google Adwords). במקום שני ושלישי באים יאהו! ובינג (Yahoo Search Marketing, Microsoft AdCenter). כמו כן, אפשר לפרסום במודל PPC בפייסבוק, יוטיוב, ומבחר פלטפורמות אחרות.

מה בתוכנית?

להתחיל לפרסם לוקח כ- 5 דקות. אבל אנחנו רוצים לשווק, נכון? אז ישנם דברים שצריך ללמוד מעבר לאיך להפעיל את פלטפורמת הפרסום.

אז, זה מה שנעשה בפוסטים הקרובים. מעבר לדברים הטכניים, נסקור את כל מה שמסתתר מתחת לפני השטח. טיפים, טריקים, שיטות עבודה נכונות, וכו’

אני אתמקד בפלטפורמת גוגל אדוורדס וכדי להתחיל להכיר את ההיבטים הטכניים שלה אני ממליץ לעבור על חומרי הלימוד של גוגל

- אלכס

תגובות »

תהיה הראשון להגיב

Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Subscribe to comments via email
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post