טיפים להרשמה מוצלחת לרשת שותפים

29 May 2010 תהיה הראשון להגיב

נרשמתם לרשת שותפים (CPA)? צפו לשיחת טלפון מנציג הרשת!

כשאתם נרשמים לרשת CPA, אתם לא מורשים מידית, אלא נכנסים לתהליך של הערכת סיכונים של הרשת.

בשונה מרשת שמשלמת עבוד מכירה של מוצרים, כמו למשל קליקבנק או אמאזון, רשתות CPA משלמות עבוד לידים בשביל הלקוחות שלהן. לידים = מידע התקשרות כלשהו.

הפחד הגדול של כל רשת CPA הוא שאתם תרשמו, תוציאו את מדריך הטלפון שלכם, ותתחילו להרביץ לידים כאילו אין מחר. כמובן, עם מעט תחכום, כדי שלא יהיה ממש ברור שזה מה זאתם עושים.

התרחיש היותר מציאותי שירצו לשלול הוא שיש לכם 10,000 מבקרים ביום ואתם מתחילים להזרים אותם לאחד מלקוחות הרשת. התנועה, כמובן, לא משהו, מכירות אין, אחוזי ההמרה ברצפה, ורשת ה- CPA לא נראת טוב בדוחות החודשיים מול הלקוח.

בגלל זה, חשוב מאוד לרשת לוודא שאתם לא איזשהו מתבגר משועמם עם ספר טלפוניים ביד (חחח), אלא משווק מנוסה שמתכוון להשקיע מאמץ כדי להזרים תנועה איכותית ללקוחותיה.

עכשיו, כשהבנו מה הרשת מחפשת, הרבה יותר קל לנו להתנהג בהתאם.

שיחת הטלפון…

אם נרשמתם לרשת בארה”ב כדאי שתהיו זמינים בשעות הערב / לילה בימים הקרובים.
יצור איתכם קשר אחד ממנהלי השותפים של הרשת ולאחר שיחת חולין קצרה ישאל אותכם מספר שאלות שתשובות עליהן יחרצו את גורלכם (muhahaha!)

שאלות נפוצות ששואלים במהלך שיחת הטלפון:

  • באילו רשתות אחרות אתם חברים?
  • איזה הצעות קידמתם בעבר?
  • מה המחזור החודשי שלכם?
  • מאיפה אתם משיגים תנועה?
  • האם אתם בנוים עמודי נחיתה או מפנים תנועה שירות לעמוד הלקוח?

עכשיו תקשיבו טוב. אין לרוב הרשתות שום התנגדות לקלוט משווקים מתחילים.
כולם יודעים שאחוז מסויים של משווקים הופך למגה-משווקים שמייצרים מחזורים גדולים ומהווים מקור רווח לרשת. לכן, אל תנסו להסתיר את העובדה שאתם מתחילים. זה יהיה די שקוף בכל מקרה.

תשובות ברורות וענייניות יספקו את רוב המראיינים:

לדוגמה:

באילו רשתות אחרות אתם חברים?

  • אני משווק מתחיל, אתם הרשת הראשונה שבחרתי להרשם אליה.

איזה הצעות קידמתם בעבר?

  • כמו שאמרתי, אני משווק מתחיל, אך אני רוצה להתמקד הנישת הדיאטה / תקשורת / כספים

מאיפה אתם משיגים תנועה?

  • אני אפנה תנועה ממוקדת ע”י קמפיינים ב- PPC
  • יש לי רשימות דיוור בנישות א / ב / ג

לאחר כמה דקות של שיחה, אתם תאושרו מייד.

כמה חריגות

במקרים מועטים, המראיין יגיד לכם בסיום השיחה שלא נמצאתם מתאימים או משהו אחר בסגנון.

סיימו את השיחה בנימוס ורשמו מייל לרשת שאתם מאמינים שאתם כן מתאימים וכולים לייצר הכנסה משמעותית לרשת בהמשך הדרך. מייל כזה יגרום לרישום שלכם להבחן מחדש וישנו סיכוי טוב שתאושרו.
אם לא, תעברו לרשת הבאה ברשימה. “תודה רבה, יש הרבה כמוכם”

לפעמים, על בסיס אלגוריתם של תהליך ההרשמה, לא תאושרו אוטומטית. זה יכול להיות על בסיס IP, או אחת התשובות שלכם בטופס ההרשמה.

במקרה כזה, מייל או שיחת טלפון לרשת תגרום לאישורכם.

במקרים עוד יותר מועטים אתם לא תזכו לשיחת טלפון כי הרישום שלכם נפל בין הכסאות איפשהו. שוב, מייל או טלפון יפתור את הבעייה. (טפלון עדיף, כי זה מראה שאתם לא סטודנט האקר מפקיסטן שינסה לעבוד עליהם).

בהצלחה!

- אלכס

תגובות »

תהיה הראשון להגיב

Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Subscribe to comments via email
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post