פרסום בפייסבוק, בלי לשבור את הכלים

7 March 2011 3 תגובות

אם יצא לכם לפרסם בפייסבוק, בטח הבנתם שהתהליך אינו מלוטש לגמרי. דקות ארוכות יקח לכם להקים מודעה אחרי מודעה, בתהליך ארוך, ידני מדי לימינו, ולא יעיל.

אז מי שהספיק להחשף, התחיל להינות. אני משתמש כבר תקופה ארוכה, למעשה מהבטה שלה, בתוכנה מופלאה שנועדה לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים, בדיוק כמו שהאדיטור של אדוורדס עשה לנו את החיים הרבה יותר קלים לפני “שנים רבות”.

(עדכונים!!! 03/2012)
התוכנה היא adSage for Performance Ad-Sage for Facebook

והיא אכן אדיטור שיאפשר לכם להקים קמפיינים מדוייקים בקלות. היא היתה חינם לגמרי עד לא מזמן, ועכשיו גירסת החינם מוגבלת להעלאת 50 מודעות ביום וביכולות הדיווח שלה. לגבי הגירסה שבתשלום, עולה כמה מאות דולרים (לא זוכר כרגע), אבל בגדול, כמו עם כל הכלים שעוזרים לעזות כסף, ההשקעה משתלמת.

זהו לא כלי שהולך להגמר פתאום בעקבות שינוי אלגוריתמים של פייסבוק, או מסיבה אחרת כלשהי. התוכנה נבנתה בשיתוף פעולה מלא מצד פייסבוק ומי שלמעשה המליץ לי עליה היה נציג פייסבוק. כך שבניגוד לכל מיני פתרונות מן העבר, זוהי השקעה בטוחה. :)

אין לי חלק בעסק הזה. אפילו, לצערי, אני לא מקבל עמלות על מכירות. אבל אם אתם עושים פייסבוק, תורידו את התוכנה. נסו אותה חינם ואז תקנו.

רוצים ספר מעניין?

ההתלהבות שלי מפייסבוק גדלה לאחרונה פי כמה. גם ההבנה של התהליכים שהחברה עברה מתחילת דרכה, האידיאולוגיה שלה והבנת קהל המשתמשים ברשת. זה תרם רבות גם לקמפיינים שלי, לצורת החשיבה שאני עובר כשאני מקים קמפיין.

איך זה קרה? ספר תיעודי מדהים, שאני לקראת סופו, מומלץ בחום: The Facebook Effect

הסופר, שהיה עורך ראשי של תחום האינטרנט וטכנולוגיה במגזין פורצ’ן, מכניס אותנו לתוך פייסבוק, מרגע הווסדה בחדרי המעונות של אוניברסיטת הרוורד, דרך כל האתגרים שמרק והצוות עברו. הסופר זכה לתמיכה מדהימה ממרק (בשונה מיוצרי “הרשת החברתית”) וכך אני מרגיש שחוויתי את התהליך האמיתי שפייסבוק עברה, את החזון של מרק, את מה שזה אמור להיות באמת.

הפוסט הבא, גם על פייסבוק.

3 תגובות »

אסי אייס אומר:
2012-03-15 15:01:12

כבר לא ניתן להוריד את האדיטור, נראה לי שמישהו החליט להוריד אותם :(

אלכס אומר:
2012-03-15 22:42:18

נראה שעכשיו אפשר רק לקנות (+ניסיון ל-30 יום)
http://www.adsage.com/afp

 
 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Subscribe to comments via email
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post