בונים מוצר משלכם, חלק ג

20 May 2010 תהיה הראשון להגיב

טוב, יש לכם רעיון, שם דומיין, עמוד טיזר עם טופס מילוי פרטים. מה עכשיו?

פיתוח המוצר

יש כמה אפשרויות. כל אחד יבחר לעצמו מה שמתאים לו.

  1. לכתוב על נושא המוצר בעצמכם כל כמות של חומר, מ- 10 עד 70 עמודים. זהו הפתרון הכי זול, אבל דורש כושר כתיבה וניסוח טובים.
  2. אם קשה לכם לכתוב, תקליטו את עצמכם מסבירים על הנושא או מראיינים אנשי מפתח בתחום. תמורת כמה דולרים לעמוד אנשים חרוצים יתרגמו את מה שאמרתם למילים ויערכו את החומר לפרקים.
  3. שכרו את שירותיו של כותב שיכתוב לכם את המוצר, תמורת סכום של 100-800 דולר.
  4. קנו מוצר מצליח בנושא ושכרו כותב שייצור מוצר מקביל על בסיס המוצר שקניתם. כמובן אם אין לכם מגבלות מצפון (זוהי סוג של העתקה). אבל, אגלה לכם סוד: הרבה מהמיליונרים באינטרנט משתמשים בשיטה זו.

אל תשכחו מהעטיפה…
לכל הפחות תצטרכו תמונת ספר (ecover) ובאנר אחד לקידום המוצר לשכם.
גרפיקה לאתר המוצר תעזור מאוד לתדמית שלכם.

עמוד המכירה (Sales Page)

זהו רכיב חשוב מאוד בהצלחה שלכם. כאן אסור לפשל ויש לכתוב תוכן שיווקי מהשורה הראשונה. אם אתם מתחילים ניתן לשכור את שירותיו של כותב תוכן מקצועי (קופירייטר)

אם אתם מתחילים ומתעקשים לכתוב לבד, לפחות קראו קצת על איך כותבים תוכן שיווקי.

תשתמשו בתבנית עמודי מכירה מוכנה או העזרו במעצב.

עמוד התודה (Thank-you Page)

בעמוד התודה יש לכתוב כמה דברים בסיסיים:

  • איך ליצור איתכם קשר
  • הוראות הורדת המוצר
  • קישור להורדה
  • מה יופיע בחיוב כרטיס האשראי של הלקוח
  • כל דבר נוסף שהובטח ללקוח (בונוסים, הטבות, סיסמאות לפורום חברים, וכו’)

שירותי סליקה

תצטרכו להחליט במי להעזר כדי לדבות כסף מהלקוח. יש כמה חלופות פופולריות:

פייפל הכי קל. נרשמים, מטמיעים כפתור ומתחילים לעבוד.
עם קליקבנק ו- e-Junkie תקבלו חבילת שירותים שתעזור לכם ולמוצר להתפתח.

השקת המוצר

ברגע שכל הדברים במקומם, הגיע הזמן לנצל את הרשימה ההתחלתית שבניתם לעצמכם (זוכרים את חלק ב’?)

בנוסף, שלחו מייל לחברים שלכם בתחום שיש להם רשימות דיוור. הציעו להם עמלה נדיבה על מכירות.

אם בשלב זה אין לכם רשימה התחלתית ואתם לא מכירים אף אחד עם רשימות דיוור, אל תלחצו. עברו לשלב הבא.

קידום המוצר למשווקים

צרו מוצרי שיווק למוצר שלכם:

  • בנרים
  • כפתורים
  • מאמרים
  • מודעות

ותתחילו להציע למכור את המוצר שלכם למשווקים אחרים. אם בחרתם בקליקבנק או ב- e-Junkie בשלבים בקודמים, יהיה לכם יתרון של מערכת ניהול משווקים מתקדמת.

התחילו לקדם את המוצר למכירה בפורומים, בלוגים, מפגשי משווקים. אל תתקמצנו על העמלה, אם 75% זה מה שמקובל, אל תתנו פחות.

קידום המוצר ללקוחות

תתחילו גם אתם לקדם את המוצר שלכם, הרי תשארו עם 100% הכנסות.

בשלב זה תתחילו לחשוב על מוצר נוסף…

- אלכס

תגובות »

תהיה הראשון להגיב

Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Subscribe to comments via email
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post