ניסויים פלוס עם גוגל אדוורדס

30 September 2010 תהיה הראשון להגיב

AdWords Campaign Experiments
גוגל השיקו את AdWords Campaign Experiments, כלי חדש שמאפשר לערוך ניסויים בקמפיינים שלכם. הכלי קיבל ראשי תיבות משלו, כמובן, ומעכשיו יקרא ACE.

מי ממכם לא עושה השוואה של שבוע לפני לשבוע אחרי, כדי לבחון השפעה של שינוי שעשיתם על תוצאות הקמפיין?

אז עם הכלי החדש, הכל הופך להרבה יותר פשוט, מדוייק ורווחי בשבילכם.

אה… ופחות מסוכן. כי, מה קורה כשאתם עושים שינויים ומגלים שהקמפיין קורס כמו מגדל קלפים? מתחילים לעבור על הרשימות שלכם ובהיסטוריה של אדוורדס כדי לנסות להחזיר הכל למצב הקודם.

עם ACE, ליחצת כפתור פשוטה מבטלת את הניסוי, ואתם שוב רואים ורוד.

מה אפשר לעשות עם ACE?

ברשת החיפוש, לבחון השפעה של:

  1. שינוי מחירי בידים
  2. הוספה / הסרה של מילות מפתח
  3. שינוי בקופי המודעה
  4. הוספה / הסרה של קבוצות מודעות
  5. שינויים התאמת מילים (broad, phrase, exact)
  6. אם בקמפיין מופעל כלי לאופטימיזציית המרות (Conversion Optimizer) אז, שינויים בגובה המחיר המקסימלי
  7. Keyword Insertionשימוש ב-

ברשת הדיספליי, לבחון השפעה של:

  1. שינוי בידים על מיקומים
  2. הוספה / הסרה של מיקומים
  3. הוספה / הסרה של מילות מפתח
  4. הוספה / הסרה / שינוי במודעות
  5. הוספה / הסרה / שינוי בקבוצות מודעות
  6. אם בקמפיין מופעל כלי לאופטימיזציית המרות (Conversion Optimizer) אז, שינויים בגובה המחיר המקסימלי

כמו תמיד, ישנן הגבלות מסויימות:

  • כצפוי, האדיטור עדיין לא תומך ב- ACE.
  • אפשר להריץ רק ניסוי אחד על קמפיין בכל זמן נתון ובמהלכו לבצע רק עד 1,000 שינויים.

אני רואה בכלי ערך אמיתי למשווק תוכניות השותפים. גם מבחינת ייעול תהליך העבודה, וגם מבחינת הגברת הסיכויים להצלחה. אל תתעצלו ולמדו על הכלי, תתחילו לבצע ניסויים ותראו איך הרווחים שלכם גדלים!

להרחבה בנושא, קראו את ההדרכות המצויינות של גוגל:

באנגלית: (כולל הסברים בוידאו):
http://adwords.google.com/support/aw/bin/topic.py?hl=en&topic=28565
בעברית (ללא וידאו):
http://adwords.google.com/support/aw/bin/topic.py?hl=he&topic=28565

- אלכס

תגובות »

תהיה הראשון להגיב

Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Subscribe to comments via email
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post